View Single Post
Old 31-07-2005, 11:13
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
Het plan
Het plan is om de auto compleet eruit te halen, en ik denk zelfs dat de carroserie van het chassies (is dat goed geschreven :p) te halen omdat het dan allemaal beter te lassen is.
Ik zit nog te overwegen om de auto te laten zand/glas-stralen, of gewoon met een staalborstel te bewerken.
Het is de bedoeling om de auto te laten spuiten in een of de originele kleur. Verder moet al het chroom opnieuw verchroomt worden, of op beursen en vw-leden redelijk goede bumpers zien te vinden en op te poetsen.

Het electrische circuit is 6volt. Ik zit nog te twijfelen om dit om te bouwen naar 12volt, maar dan is het niet meer origineel. Er komt toch geen radio in, tenzij ik een originele kan vinden.

Vergis je niet! Een 63-er Kever is heel wat anders dan een Golf 2. Hier zal een boel tijd en geld in gaan zitten. Ik zou eerst een ruime berekening van de kosten maken voor ik ging demonteren. Eerst sparen dan opknappen. Sommigen komen er pas later achter dat het allemaal erg veel werk is en erg veel geld kost. En soms betekent dat gelijk het einde van de auto. En dat zou wel zonde zijn.

Veel succes in ieder geval!