View Single Post
Old 23-07-2005, 19:43
klaasklapschaats klaasklapschaats is offline
Forum Newbee

Default Even voorstellen...

Hallo,

Mijn naam is Richard, na diverse Audi's te hebben gereden heb ik een tijdje terug de keus gemaakt om een VW te kopen, dat was een prachtige Corrado. Heb er een tijd met veel plezier ingereden heb er nu helaas afscheid van moeten nemen omdat ik geen zin had om de versnellingsbak te laten repareren. Toch op het moment dat ik hem ging inruilen had ik wel spijt hem weg te moeten doen. Dit duurder echter niet al te lang, ik ben superblij met wat ik nu op de oprit heb staan!!

Zoals ik al zei heb ik met pijn in mijn hart afscheid genomen van de Corrado een erg mooie wagen hoop dat er iemand erg gelukkig mee gaat worden. Maar ik heb iets prachtigs terug gekocht en de Corrado ingeruild. Was gister jarig en gistermiddag heb ik het allermooiste cadeau ooit opgehaald.

Dit is m dan, mijn nieuwe wagen! Een golf IV van bouwjaar 2000.
Het is een TDI met 180.000 km op de teller boekjes en alles erbij alle beurten gehad. Ik vind vooral het interieur erg prachtig en de kleur van de auto zelf ook. Hij heeft electrische ramen en spiegels e.d. ben er echt superblij mee!! Tjah op den duur kunnen er nog wel eens leuke velgen onder maar het geld is echt meer dan op nu eerst... :biggrin:

Genoeg geluld tijd voor foto's!

Richard.

Reply With Quote