Thread: stotteren...
View Single Post
Old 29-06-2005, 19:13
DaL0's Avatar
DaL0 DaL0 is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to DaL0
Default stotteren...

luitjes,

Zit met een probleempje.

Moest een week terug voor sollicitatie naar Moerdijk, Dus pak de auto is ongeveer 30km verderop. Dus ik start de auto, althans poging tot sloeg heel moeilijkaan en rookte erg. Leet hem even stationair draaien. Viel me op dat hij maar op zo'n +/- 600 toeren liep. Dus reed weg en hij stotterde heel erg en eveneens ook erg roken. Onderweg begon hij beetje intehouden....

Na de sollicitatie niks meer aan de hand kon zo weg rijden, en nergens geen last meer van. Thuis aangekomen, auto in de garage gezet. Na ongeveer 3 uur wilde ik nog even weg. Wilde de auto starten....sloeg maar niet aan, en echt heel veel rook :| Weer heel laag stationair draaien en erg stotteren.

Dacht zelf aan lekke koppakking. Dus dit even bekeken, mijn koelvloeistof zag er normaal uit en rook niet naar uitlaatgassen. Toch maar even naar de garage. De volgende dag word ik gebeld, ook zij konden niks vinden. Ze hadden er wat van die benzine/injectoren reinigings spul ingekapt en vertelde mij dat het al minder was. Ja het was idd minder, maar toch blijft het het is nou al 4 dagen zo en heb al meer als een hele tank leeg gereden.

Iemand dit ook al eens meegemaakt? of iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Het gaat om een golf 2 gti uit 90 8v met het digifant injectie systeem.

MVG Danny
Reply With Quote