25-01-2025, 14:58
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,102
|
|
Quote:
Originally Posted by vdWal.
klinkt een beetje als de zelfde plannen als ik ook in m'n hoofd heb als toekomstige upgrade.
ik ga van een 1.6 automaatje naar de 1.8 met weber erop
en toch wel wat kleine aanpassingen nog motorisch ook.
de trommels achter leken mij ook prima, dat zou meer voor het oog zijn dan mocht ik dit overwegen
en voor zou ik indd ook graag met een geventileerde schijf gaan rijden
ook iets van deze maten of misschien 256 dacht ik nog
thanks voor de info
|
Ik weet zo niet of je een 256 systeem zonder adapter op een mk1 fusee kwijt kan, maar dat is ook een mooie optie.
Vandaag nog even verder geprutst. Ik dacht, ff systeem vullen, ontluchten en een stukkie rijden. Auto dacht daar anders over....
Eerst een klein lekje bij het flexibele deel bij de achteras. Gelukkig kon deze nog iets strakker vast waardoor het lek verholpen was. Je kan er alleen niet lekker bij
Maargoed, toen verder met ontluchten. Het nippeltje RA 5x open en dicht en toen dacht het schroefdraad in de remcilinder doe het lekker zelf....zowel de nippel als ik zelf doorgedraaid dus.
Net twee nieuwe cilinders besteld bij winparts, now we wait......
Kost gelukkig niks, maar schiet ook niet op zo.
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor
Daily: Passat variant GTE - JD Engineered
|