View Single Post
Old 01-10-2024, 08:40
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor

Afgelopen zondag bij de meeting van VWTB geweest. Het was een mooie meeting met veel kwalitatief goede nette auto's.

Was een kleine 2 uur rijden voor mij. Auto reed verder goed echter alleen bij langdurige constante snelheid (90 a 100 km/u) begon de auto soms te sputteren. Bij een parkeerplaats even gekeken maar kon niks vinden. Auto reed na het stoppen weer goed en dit is nog 2 keer voorgekomen. Vind het een heel raar probleem en moet nog even verder kijken wat het zou kunnen zijn.

Voor de meeting heb ik al de vaccuumvervroeger (deze was sowieso defect) en de condensator van de ontsteking vervangen in de hoop dat het probleem was opgelost. Maar helaas was dat dus niet het geval. Vorig jaar heb ik al eens de benzinepomp vervangen echter was dit wel een goedkoop ding. Misschien dat deze toch te weinig opbrengst heeft??

Desalniettemin was het verder een geslaagde dag. Het viel me wel op dat mijn golf ongeveer de enigste was die verder 100% origineel was. Stiekem begint het dan wel te jeuken om een verlagingssetje en een mooi setje velgen te monteren...

Zo stond de golf erbij. Veel positieve reakties ontvangen. Dat was wel leuk om te horen.

Reply With Quote