22-08-2024, 23:16
|
VW Guru
|
|
|
|
Weer aardig wat geld uitgegeven de laatste tijd, en wat leuke goodies bij elkaar gesprokkeld.
Een Bartek oliekoeler set voor de EA113 met thermostaat. Hier zat ik al een tijdje op te azen, en nu kwam er een nieuwe voor een nette prijs voorbij op Ebay. De koeler zelf spuit ik nog zwart of zilver.
Een Revotec elektronische fan controller (EFC), icm een Spal ventilator. Deze is voor het winterproject, en gaat mijn aircopaneel in het interieur vervangen. Het aircopaneel zit nog altijd aangekoppeld met 1 stekker omdat als ik deze lostrek, de koelvin meteen aanspringt, en dit natuurlijk niet handig is om de auto op temperatuur te krijgen. Dit is een mooi standalone systeem wat ervoor gaat zorgen dat ik de interieurkabelboom nog weer wat kan uitdunnen. Daarnaast bespaar ik mooi 4 kg, door de Spal fan te monteren ipv origineel.
Een mooie stabilisator koppeling voor de ambulance. Deze is gelijk aan wat ik op de caravan heb (en een goedgekeurd slot voor heb), en dus kan de aanhanger ook op slot achter de auto. Wel zo geruststellend.
|