Thanks allen!
Ondertussen zijn we langzaam begonnen, de eerste 2 dingen waar ik achter kwam is dat het water door de achterruit rubber naar binnen komt, én ook voor (of het dakraam) want de vloer staat binnen notime blank
Maargoed, ik ben begonnen met de riem, waterpomp etc. Te vervangen:
Al vrijwel meteen kwam ik natuurlijk tegen dat alles vol olie zat en de riem was ook wel echt aan vervanging toe. Plus dat een van de schroeven die iemand in de afdekkap gedraaid had zo goed als tegen de riem aan zaten. Dus die heeft lekker een snee in de riem gesleten.
Ook kwam ik erachter dat ik het er goed vanaf gebracht had, omdat er een moertje los lag in de luchtfilterbak.
Het slangetje van de vacuumvervroeger zat er ook niet op, hij liep eigenlijk niet goed zonder choke. Dat is nu ook opgelost
Ook maar gelijk 2 nieuwe keerringen erin gezet:
Nieuwe riem en waterpomp er weer op
De oude waterpomp was overigens volgens mij nog de allereerste.
En even samen met een collega de kleppen gesteld en een nieuwe kleppendeksel pakking gemonteerd. Hij tikte best wel met het lopen maar na het afstellen loopt hij weer super!
Ook even de T-Ford claxon gedemonteerd die iemand ooit erop gezet heeft
En het was aardig kleurrijk zo in de straat
Binnenkort meer!