Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Tof dat je het zo gedetailleerd beschrijft! Lekker bezig!
|
Thanks
1 stap naar voren, 2 stappen terug.
Nadat ik alles terug had gebouwd, de koppeling ontlucht, olie in de bak, de versnellingen afgesteld, was het tijd om te starten. Toch altijd een beetje spannend, en terecht, want, geen start.
Benzinepomp kon ik horen, alle electra zag er goed uit op het dashboardje. Toch eerst maar eens overstarten, zelfde. Toen maar eens de accu van de Audi op de Seat gezet. Ik weet dat het hetzelfde is als overstarten, maar toch. Toen begon ik te twijfelen aan de nieuw geplaatste benzinepomp. Dus de originele maar weer aangesloten. Nog steeds niks. Toen gekeken of de motor wel te draaien was van distributiekant, en nee, de motor zat zo vast als een huis.
De volgende ochtend kwam ik uit bij de startmotor. Eerst maar eens het signaal bekijken. Er loopt een dikke plus direct van de accu, een dikke massa direct naar de carroserie, en een signaalkabel. Deze losgehaald, en hier de mulitmeter op gezet. Toen gestart, en 12V. Dus mijn signaal is goed.
Dan is het de startmotor. Voor mijn gevoel kwam ik ergens. Die eraf gepakt, en getest op de werkbank.
Ook goed. Shit, dan moet de bak er weer af.
Oorzaak gevonden. De koppeling zat niet goed op de ingaande as van de bak, als gevolg van niet goed centreren, terwijl ik hier wel goed aandacht aan had gegeven. Of, met het gemartel van terugplaatsen van de bak is er wat verschoven. In ieder geval is de koppeling naar de klote.
Bij het terugplaatsen gaat in ieder geval het subframe eraf, want die zit echt gigantisch in de weg, en voor de toegankelijkheid, ook de bumper. Maar dat moet even wachten, vrijdag eerst weer op vakantie.