View Single Post
  #359  
Old 30-04-2023, 09:00
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 1,059
Default

Quote:
Originally Posted by RobertVoorst
Fusee gewoon loshalen op de conische fuseekogel onder, dan behoudt je grotendeels je uitlijning. Kan je fusee zo naar buiten slingeren en de as eruit pakken, zolang je de 3 bouten van de fuseekogel niet loshaalt zal er weinig veranderen aan je camber/caster & sporing!

Hoi Robert, had gisteren je bijdrage gemist zie ik.
Hier heb ik ook aan gedacht omdat je dan inderdaad de uitlijning niet aanpast. Echter is de Golf zo stug dat ik ten eerste al denk dat ik de fusee niet van de pin krijg en daarna al helemaal niet meer terug. Ik haal de aandrijfas er wel uit dan moet er meer ruimte zijn. Dat kost me slechts een nieuwe moer.

Quote:
Originally Posted by René
Ik zat zelf meer te denken om gebruik te maken van de stalen vul- en drainplug aansluitingen van de bak. Om hieraan een koppeling te lassen.

Je zou dan ook nog koppelingen met dezelfde draad erin kunnen draaien. Je moet wel altijd een hoek moeten om weg te komen bij de aftapplug en dat is al het laagste punt, dus dat is wel een beetje gevaarlijk.

Het is wel mogelijk, vrienden van me hebben een bak met daarop aansluitingen gelast. Het is alleen niet heel makkelijk te doen. En je hebt een pompje nodig, etc.
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote