20-04-2023, 12:55
|
|
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
|
|
Join Date: May 2015
Posts: 1,205
|
|
Quote:
Originally Posted by René
Klopt! Boxster/Cayman klauwen. Ik heb destijds ook nog wat zitten te rekenen qua verhoudingen van diameters HRC en totale remzuigeroppervlak. Een Boxster heeft namelijk standaard ook een 23.8mm HRC dacht ik. Ik heb toen aan de hand van die verhoudingen berekend of ik mijn 22.2mm HRC kon behouden of groter moest. Ik kwam er toen op uit dat mijn slag zelfs ietsje korter zou worden met mijn setup....dus ik heb de HRC eerst laten zitten en daarmee zou testen (gebruikte hem toen nog als daily). Toen alles erop zat, was de slag daadwerkelijk ietsje korter tov de standaard G60 remklauwen aan de voorkant.
Als jouw slag heel lang is, zou het ook kunnen dat je toch nog lucht in je systeem hebt....je hebt hier maar heel weinig voor nodig om het pedaal op de bodem te trappen
|
Die heb ik er inderdaad ook op zitten! Met de 25.4 [mm] heb ik amper slag in het pedaal, met de motor uit is die ook echt steenhard.
@DaNpy heb je een drukontluchter of doe je alles met pedaal pompen?
|