06-04-2023, 08:43
|
|
Magnix Kosse Racing
|
|
Join Date: Oct 2015
Posts: 1,073
|
|
Quote:
Originally Posted by RobertVoorst
Komt mij ook bekend voor hoor. T 'is niet echt een H-pattern shifter zegmaar
Misschien dat de schakelpook/box van een 02J wat strakker is, heb mijn 02A box toen ook een revisiesetje ingepleurd, maar echt veel verschil heb ik er niet van gemerkt.
Enige andere optie is denk ik naar een CAE of Coolerworks of TR Motoring schakeltoren, maarja dan kun je je volgende maandloon ook wel weer afschrijven
|
Ja zo'n ding is inderdaad wel het doel, maar eerst even zo proberen
Bedankt voor de bevestiging, dan hoef ik me daar minder zorgen om te maken.
Quote:
En wat betreft de schakelkabels tegen de uitlaat, dat had ik dus bij mijn G60 ook. Heb deze zolang met een stalen tie-wrap aan het stuurhuis vast gemaakt en sindsdien gaat dat eigelijk gewoon prima
|
Ik zal eens kijken wat ik kan doen. Ik heb het NielsG60© hitteschild nog op het stuurhuis zitten, maar daar ligt de uitlaat gewoon op, dus dat gaat waarschijnlijk ook niet goed. Ik had al bedacht deze te verwijderen en een nieuw/ ander hitteschild te maken en dan zal ik meteen die kabel wegtrekken
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar
Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
|