Quote:
Originally Posted by daNpy
De kabel loopt dan ook als volgt
+ -> startmotor -> dynamo. Deze kabel loopt voor het blok door (althans bij mijn 16v :P)
Zit deze kabel niet andersom, waarschijnlijk is het oogje voor de dynamo kleiner dan die van de startmotor (M6 vs M8).
|
Er is maar één oog aan, aan de andere kant zit de stekker voor in de dynamo te pluggen
Quote:
Originally Posted by daNpy
Ik zie trouwens dat ik een eervolle vermelding heb in het topic
|
Het heeft goed geholpen ook, zo leren we weer bij
Quote:
Originally Posted by daNpy
@MK1_er: komt er wel benzine voor aan? Even luisteren of de pomp uberhaupt loopt met contact aan en als dat zo is, een benzine slang lostrekken. Daar moet nu benzine uitkomen als het systeem een keer op druk is gezet.
|
Ik hoor ze niet lopen, maar ze werkt wel, heb de relais er even uit gedaan en doorverbonden. Maar heb even een aantal bij men dx gehoord en die hoor je ook niet lopen met contact aan. Met het DTA was dat anders, dan liep die wel met het contact aan, maar ook niet altijd.
Ik denk dat het probleem echt in de benzine toevoer zit.
Heb de aanvoer aan de spinnenkop een beetje losgedraaid en er komt benzine uit, maar als ik op de spinnenkop even een toevoer naar de injector losdraai, komt niets uit.
Quote:
Originally Posted by daNpy
Van de spinnenkop enz heb ik geen verstand. Dat was bij de mijne verwijderd voor ik hem kocht gelukkig :P
|
Werkt allemaal goed, zolang het werkt en je er maar afblijft
Edit:
Net gevonden dat inderdaad de pomp begint te draaien als je het contact aanzet bij een golf 2 kr, bij een golf 1 is dat niet het geval.
zie hier