@RobertVoorst
Ok dat bedoel je. Ja want de compressie van de eg is wat hoger.
En zou tof zijn dat de kop van de eg kan gebruikt worden.
En die spinnekop was al niet de bedoeling om die te gebruiken. Ik heb mijn DTA dat ik daarvoor wil gebruiken.
Dus zou die fuelrail van die g60 erop passen? Of misschien een andere fuel rail?
@Johan1982mk1
Ben benieuwd of het niet onmogelijk is!
Maar als die spinnekop er niet opstaat gaan ze niet echt naar kijken.
Amai zou zeker zonde zijn, is zeker niet de bedoeling. Daarom graag zo origineel mogelijk aan de buitenkant. Dus als die spinnenkop eraf is, omdat die zogezegd kapot is kunnen ze weinig van zeggen als je dan de auto van injectie voorziet, dat is geen tuning ofzo.
Heb even een foto van men g60 en eg gemaakt, van de kant dynamo. Omdat ik denk dat dit moeilijk kan opgelost worden omdat als de glader op de eg zit, de kv flens op de kop in de weg zit voor de dynamo te kunnen monteren, en er zit op die plaats normaal ook een bevestiging voor die dynamo op de g60, maar een beugel maken kan altijd wel. En de dynamo meer omhoog gaat volgens mij niet, want dan gaat de motorkap waarschijnlijk niet meer toe.