View Single Post
  #658  
Old 21-02-2022, 06:57
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,361
Default

volgens mij ,ga je gewoon altijd door de mand vallen ,
ook al kom je met een G60 motor op de keur met 90pk..
ten eerste ben je nu al meerdere keren geweest..
ten tweede ziet elke keurmeester dat het blok te modern is voor de auto..en gaat gelijk verder zoeken
het hoort er niet in..dus dat is het probleem
ik durf te wedden ,als je met een getunede DX onder de kap naar de schouw rijd en zijn CO is verder goed..geen open uitlaat of zichtbare spaghetti etc
ze niet eens verder kijken..
auto uit de jaren 70/80 met injectie ,overal slangen en pijpen/potten?..GTI op chassisnummer..dat klopt..

dat zien ze niet..
maat van me in Essen rijd met een e36 sedan..ding is een 320i op kenteken..
ligt een M52b28 in ipv een b20 3 jaar geleden erin gehangen uit een 528
die blokken zijn zelfs voor de semikenner eender..optisch..
nooit problemen bij de schouw..
hadden we er een S50b30 ingegooid uit een M3 met dubbel Vanos en losse throttlebody's..
nou reken dan maar op poppenkast..
Reply With Quote