View Single Post
Old 20-06-2005, 21:13
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by JeeWee
@ crewcab: ik denk dat je dan een ander keurings station op moet zoeken... hij ligt echt niet te laag, op budel waren er weer gasten die de boel nog lager hadden hangen natuurlijk! Maar goed, ik heb ook nog geen keuring, vanavond zou ik bezig maar ben wezen zwemmen, nog een beetje brak van budel dus dat komt vanne week nog wel weer even dat ik weer wat ga doen. Oldtimer parts Etten Leur heeft ze nu geleverd.
@ ploon kom niet voor niks zonder bus naar budel, heb er nu koni rood onder (1303 achter) maar die zijn te lang
@ krukab, 4x schokbreker doe ik wel een uurtje over hoor, hou niet zo van snel sleutelen... beetje relaxed aan.

Misschien had je ook iets moeten verbouwen, want in mijn remslangen zit nu zo´n rare knik, dat je er gewoon van aan het scheuren zijn (zijn net nieuwe slangen), maar ik ga nu zelf nieuwe remleidingen maken voor op de remklauw (remslang en remleiding omwisselen, althans aansluiting ervan).

Hmm, ga ik misschien toch ook maar eens kijken in Etten-leur!
Thanx!!!

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote