View Single Post
Old 20-06-2005, 17:42
volksfahrer.nl's Avatar
volksfahrer.nl volksfahrer.nl is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by kai+mirjam
nog ff een klein stukje over de terugweg (mooi Budel-verhaal ):
De oranje ponton reed een stuk voor ons... Op een gegeven moment telefoon: Urwin. Ja we staan op die en die parkeerplaats zonder benzine... Wij erheen gereden, en toen hebben Urwin en ik ons leven gewaagd om met mijn (net aangeschafte) reservewiel-benzinetankje de snelweg over te steken naar de benzinepomp toe.
Even later gingen wij bij de benzinepomp wat drinken halen. Toen we weg wilden rijden startte onze kever alleen niet meer!!!
Maar wie kwam er toen ineens aanrijden: Juist, de oranje ponton!!! Dus heeft Urwin ons even geholpen en konden we weer verder... Nogmaals bedankt!!!

Graag gedaan gozer! Jij ook nog bedankt!

Quote:
Originally Posted by kai+mirjam
En toen het laatste stukje van onze reis, was helemaal bizar:
Onze kachelklep kan niet gesloten worden, dus achter de bestuurdersstoel wordt het altijd bloedheet... Maar per ongeluk lag daar een volle fles cola, die 15km voor onze eindbestemming met een karde klap uit elkaar klapte!!! Echt alles zat onder: ik, de stoel, heel het dashboard, de voorruit, de hemel, ja zelfs (vraag niet hoe) de buitenkant van de auto!!!!!
Dus wij hebben onze zondagavond besteed aan het cola-vrij maken van onze auto....

Aardig gek!
Kreeg je het nog een beetje van de hemelbekleding af?