01-07-2021, 15:23
|
|
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,478
|
|
O o o bijna een jaar verder en er is een hoop gebeurt……
Dorien is bovenop een trekhaak gedoken dus de neus had een correctie nodig, dit is uiteraard uit de hand gelopen en heb toen wat delen laten lassen aan wielranden en nog wat mods uitgevoerd. Buitenkant dus weer helemaal fris laten maken en opnieuw opgebouwd grotendeels.
Afgelopen weken de techniek aangepakt
Origineel een AHY 111kw 151pk 295NM met 0.95bar laaddruk
Een hele tijd getuned gereden met originele nieuwe verstuivers en turbo op 182pk en 362nm met 1.15bar laaddruk
Nieuwe verstuivers geplaatst met grotere nozzles
Firad P502 HF20 nozzles. Grootte 0.232 (origineel 0.216)
Openingsdrukken afgesteld op 235/310
Turbo Upgrade Stage 1 GT22V / VNT22 van H-Turbo.
Goed tot 225pk en maximaal 1.6bar laaddruk tot 4000tr/min
Intercooler ook al eens vervangen en alle originele knijpklemmen vervangen voor schroefklemmen.
Zonder enige softwarematige aanpassingen gemeten en 186pk en 367nm.
Bus staat nu bij B&B Autotechniek in Venhuizen voor de software.
|