Bedankt voor de leuke reacties
Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder.
Ik heb de standkachel al volledig uitgebouwd, evenals de kabelboom. Verder zaten er nog een hoop kabels en kabelbomen in, waarvan ook een deel nog van de originele motorisering. Hier is een groot deel ook van verwijderd. De kabels van de hydraulische stuurbekrachtiging zijn ook weg, maar de pomp zelf gaat pas weg wanneer het onbekrachtigde stuurhuis erin gaat. Hopelijk kan ik de pomp dan aangesloten laten en het hele geval in één keer verwijderen.
Hier de deels opgeruimde motorruimte, met de laser om de Tesla motor uit te richten.
Maandag na het werk ben ik langs de metaalhandel geweest.
En vervolgens hebben we de boel uitgeslepen en aan elkaar gebakken.
Hier de oude en de nieuwe motorsteun.
En dan komt er een oog aan waar de motor in hangt.
Aan de achterkant gaat de motorsteun iets ingewikkelder worden, maar dat zien jullie wanneer het zo ver is.