View Single Post
Old 10-02-2021, 16:01
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar

Quote:
Originally Posted by yuli
Ik ben heel jaloers op deze mooi remmen! Ben er zelf ook al een hele tijd op zoek naar 986.352.421 of 986.351.421 voor een redelijke prijs. Engeland zijn ze wel vol op te vinden maar klote nu met die verzendkosten en import heffing.

Pak als het kan de 351 (voorzijde Boxster). Deze hebben zo goed als identieke bouwmaat aan de 352 (Achterzijde Boxster), maar hebben 36 & 40 mm zuigers ipv. de 28 & 30 mm die in de 352 klauwen zit. Veel meer remkracht dus!

Quote:
Originally Posted by yuli
Overigens Robert ik ben is gedowngrade van 16 inch gullideckel naar 15 BBS RS (het is maar wat je onder downgrade verstaat maar leverde behoorlijk wat grip in dat was goed merkbaar).

Ik heb nu Toyo R1R's in de maat 195/50/R15 en dat is echt een topper in mijn optiek. Bandendruk iets hoger en je hebt een comfy band waar je met gemak honderen kilometers comfortabel op kunt rijden. Beetje druk eruit en warm rijden en je hoekt m zo met 110 het klaverblad over Plus de kilometerteller 'klopt' bij deze bandenmaat, voor zover dat oude ding accuraat is dan
Reply With Quote