View Single Post
  #83  
Old 27-12-2020, 17:46
MK2_TDI MK2_TDI is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2019
Posts: 79
Default

Zo.

Inmiddels ben ik jullie wel een degelijke update schuldig denk ik.

Jullie hebben de inverters al op de auto zien zitten, maar ik zal ook even beschrijven hoe het zo ver is gekomen.

Hier zie je de koelplaat en inverters liggen. Ze worden volledig ontvet en lichtjes geschuurd.




Vervolgens worden de 2 thermal-pads ongeveer op maat geknipt, om ze daarna aan te brengen op de 2 inverters.




Daarna zijn er M6 draadstangen in de koelplaat geplaatst zodat de inverters perfect uitgelijnd op de koelplaat geplaatst kunnen worden.




Hierna worden de draadstangen vervangen voor inbusschroefjes.





En dan kunnen we de eerste keer passen.




Dan moet er nog een degelijke kist om de inverters, om ze te beschermen.










En toen konden we met een arsenaal aan koelvloeistofslangen aan de gang om het watercircuit rond te krijgen.




Een leuk detail; Op de originele slangen staat zelfs City-Stromer gedrukt.




Alle slangen op hun plaats.







Er moest enkel nog een koperen bruggetje gemaakt worden, om de inverters met elkaar te verbinden en een potentiaalvereffeningskabel aan te sluiten vanaf de motor.


Reply With Quote