Bedankt voor alle input!
In ieder geval een bevestiging van de theorie.
Is dat zo van de benzine? De ene benzine is niet de andere?
Ga er van uit dat daar wettelijke normen voor zijn.
Hoe ik het verbruik meet (30 l. brandstofmeter tot het oranje + kilometers), moet er wel steeds bij andere stations getankt worden.
Mbt de Camion(vrachtwagen?)opleiding is het dus belangrijk genoeg dat het onderwezen wordt.
Maar zoals er al werd aangegeven in de post is er wel verschil en dan vooral qua gewicht (momentum).
Natuurijk wordt het (uitrollen dan wel afremmen op de motor) alleen toegepast als het veilig kan.
Ja, het gaat inderdaad om een NZ motor.
En is ook logisch om het gewoon uit te proberen!
http://volksforum.com/forum/images/icons/icon10.gif
Nog andere tips?
Volgende dillemma:
wat is zuiniger, verwarme lucht (van boven uitlaat) of alleen koude lucht in de luchtinlaat?
Momenteel ligt de warmeluchtbypass eraf.