View Single Post
  #33  
Old 17-06-2005, 06:22
krukab krukab is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,682
Default

Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Gaaaaaafffff!!!!!
Me like :biggrin: Diep respect als je dat 'ff kan' vanuit een stuk rond staal.
Ik heb dat slechts 1 keer iemand anders zien doen
Hoe wil MacG de nokkenashuizen gaan 'doen'?
Doorzagen, middendeel eruit en weer vastlassen?
Hoe voorkom je kromtrekken? De nokkenas loopt er tenslotte doorheen...

Ga je de 911 steek van de cylinderkopbouten (90x90) gebruiken of hou je
toch de type 4 steek en boor je de cylinders en koppen om?
Ben benieuwd waar je voor kiest/gekozen hebt

Keep us posted!
Walter


Ik weet er ook niet alles van Walter ... Mac Gyver is ook voor mij soms weken "uit het zicht",
om dan ineens langs te komen (Bakkie !!) en hier twee nokkenassen op me bureau te donderen :p
Weet wel dat hij voor de nokkenasbehuizing nieuwe heeft gemaakt ... we hadden tenslotte ook
geen sloop 964 motor liggen,en nu kon hij gelijk wat dingen aanpassen voor de 4cilinder configuratie

We hebben wel de type4 steek op het carter behouden ... de cilinders zijn al omgeboord,nu alleen de
koppen nog.
Zodra de westy weer rijdt (hopelijk as zaterdag) kom ik de 76,4mm kruk@s halen ... mits je niet naar
Budel bent natuurlijk.
Reply With Quote