View Single Post
  #18  
Old 16-06-2005, 16:48
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,458
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Waarom niet gewoon de juiste klem gebruiken?

Ideaal:
Opklemmen om de moer weer vast te zetten (luchtsleutel past vaak niet omdat er te weinig ruimte is in de wielkast)
Opklemmen om de moet uberhaupt los te krijgen (ook bij het los draaien wil de stuurkogel nog wel eens mee gaan draaien)

en

Los persen als de stuurkogel niet los wil

-Geen klappen nodig
-Luchtsleutel niet vereist
-Alles met 1 en de zelfde ring/steek sleutel 17


wat bedoel je met de juiste klem? is er een speciale klem voor dan? gister bij de dhz garage vertelden ze mij dat de methode was, hefboom eronder en douwen. ik ga maar eens op zoek naar een grote griptang....
__________________
sportklassiek klassieker forum
Reply With Quote