23-10-2019, 17:15
|
|
Volksforum Donateur - Mr G60
|
|
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,315
|
|
Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Is inderdaad de beste manier.
Polo's en ibiza's etc. hebben ook dit systeem en precies hetzelfde verhaal.
Als de bout wat taai aanvoelt dan draai ik m terug en bestel nieuw.
Klodder remmenpasta of keramisch vet idd, dan wil het ook weer los
Van de polo etc. bestel je ze met rubber er al in. is ff duurder maar je bent er ook veel minder lang mee bezig. Is een behoorlijk gepruts om met spul onder de auto zo'n rubber er weer in te persen....
En ook maar ff een nieuw gaspedaal besteld zie ik, dat was n dure meneer zeker?
Wordt mooi projectje zo
|
Ik heb de achterste rubbers van een Audi RS3 gepakt. Deze zijn massief ipv de originele Golf 5 gatenkaas rubbers. Onder de auto is het inderdaad een gepruts. Ik bouw het subframe naast de auto op en schroef hem dan er onder. Mijn Touran had nog een Gen 1 stuurhuis, deze upgrade ik ook direct naar een Gen 2.
Gaspedaal was nodig omdat ik ombouw naar automaat (DSG). Deze pedalen zijn electronisch anders en hebben een kickdown schakelaar. Ik meen na aftrek van de korting 7 tientjes ex volgens mij. Desondanks liep het totaal best op. Sommige bouten durven ze 5 euro per stuk voor te vragen...
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI
2014 Volkswagen T5 GP
2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG
2003 Volkswagen Touran R32
|