Ondertussen is de lange brief met foto's van alle plekken geloof een pagina of 30 in totaal naar de importeur gegaan :biggrin:
Gisteren een gesprek gehad met de directie van Wealer, de directeur klaagde dat hij me niet meer had willen zien :biggrin: nee ik hem wel :p
Ik mocht de wagen naar Autoschade Philippen brengen in Born, deze mensen hadden eerder al de opdracht gekregen om de auto te spuiten.
Maar daar werd de auto weer weggehaald omdat ze het ergens anders voor 450 euro konden laten doen (dat is dan ook de reden waarom het overal spontaan losliet!!)
Na gisteren een hele tijd rond de wagen te hebben gelopen met de chefwerkplaats van die spuiterij, kwamen we tot de conclusie dat de wagen gedemonteerd moet worden, dus de deuren ramen rubbers eruit en dan helemaal doodschuren (dus tot op het metaal) en dan helemaal overnieuw gaan voorbewerken en spuiten!!
Dit keer word wel de hele auto gedaan dus inclusief de bumpers en de achterklep.
De chefwerkplaats daar is ontzettend professioneel hij vond er buiten de 18 punten die wij hadden nog zo een aantal erbij :biggrin:
Hij zag zelfs dat er 2 kleine deukjes in het dak zitten die ik nooit had gezien, hij heeft me belooft zelfs deze eruit te halen.
Verder zouden er nieuwe rubbers en lijsten opkomen!
Toen we tot een overeenkomst gekomen waren (niet kwa prijs want dat betaald Wealer :biggrin: ) zijn we verder gereden naar Wealer Roermond.
Daar moest ik alle punten aangeven die vervangen zouden moeten worden, dus een onderdeel van het dashboardkastje, de vraag of ze me nu het dash eens fatsoenlijk in elkaar wilden draaien, o.a. een nieuwe dakhemel enz enz.
De auto zou als alle onderdelen er nieuw inzitten dan Maandag morgen na Philippen in Born gaan en die zouden dan beginnen met de grote klus.
Deze vaklui moeten nu dus alle rotzooi van die hangjassen die mijn auto in de eerdere gevallen hebben gespoten opknappen, mooie uitdaging... toch? :biggrin:
Ook heb ik nu een Golf 4 1.6 Highline als leenwagen nogmaals voor niks :biggrin:
Vandaag werd ik gebeld dat de auto al klaar is bij Wealer Roermond (en die heb ik gisteren pas gebracht wat een tempo zo deden ze normaal nooit
![Eek](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/eek.gif)
)
En ze vertelden gelijk dat de wagen nu opgehaald werd om naar Born gereden te worden....
Dus... binnen 1 dag alle onderdelen die ze stuk hadden gemaakt verholpen en nu al onderweg naar de spuiter.
Daar hadden ze de laatste keer (even verdelen over 6 weken) toch al 2 weken voor nodig gehad :p :biggrin:
Lijkt erop dat ik met een vers gespoten golfje op vakantie kan naar zuid-frankrijk!! :biggrin:
![Rolleyes](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/rolleyes.gif)