Hier ook niet stil gezeten
Aandrijfassen binnen gekregen
alles in elkaar en zover mogelijk getest
Buitenkant na 35 jaar ook wat liefde gegeven
en toen was het zover, de grote dag. Dyno day
Ding had nog niet fatsoenlijk gedraaid, bak niet kunnen testen of zelfs oliepeilen maar goed. Op hoop van zege naar de heren van Beek Auto Racing getuft en na een uur hadden ze hem draaiend.
Ik had als streven 450pk op euro 98 maar dat was na eerste run bij 6000 toeren al gehaald op wastegate druk (1.7 bar)
Toen besloot de tuner om maar eens tandje bij te doen......
Na dat ik zelf ongeveer bang werd van mn eigen auto heb ik maar gezegd dat ik het wel genoeg vind.
Had dit vermogen nooit durven dromen en dat op shell v-power
Moet nog wel wat dingen doen voordat het allemaal optimaal is.
paar sensoren aansluiten
uitlijnen
remmen nog een keer ontluchten
zoek nog een mk6 dsg pookhoes
frontbalk rubbers upgraden