Bekijk even onderstaande link!!!
https://m.gva.be/cnt/dmf20190128_04...ampaign=seeding
Zat al een tijdje in gedachten om dit topic te starten, maar na aanleiding van bovenstaande.
Ik zou ook graag mijn golfje willen restaureren met den tijd, maar het is zo onzeker dat je binnenkort nog kan rondrijden met uwe oldtimer, dus alles hangt af van wat ze gaan doen.
Dus vooraleer ik duizenden euros in men restauratie ga steken, zal ik toch zekerheid willen.
Anderzijds zouden ze toch voor een regeling moeten afkomen, want zo staan er dan weer veel jobs op het spel.
Ook zijn er die peperdure oldtimers hebben staan.
Hier kan je met de een dagpas van €20 in LEZ binnen in Antwerpen die 8 keer per jaar mag aanvragen
En ik dacht voor auto's vanaf 40 jaar oud met een pas €180 voor een jaar.
Een evenement in Antwerpen moest zelfs terug noodgewongen naar Brasschaat.
https://www.hln.be/regio/antwerpen/...r-lez~a65b4679/
En weten dat we met al onze oldtimers bij elkaar veel minder uitstoten dan al de nieuwe samen, navanant welke mototswap dan toch!
Ik weet niet hoe het in Nederland is gesteld.
Maar aangezien jullie motorswaps kunnen laten keuren, en jullie nemen een Nieuwere motor neemt de auto dan ook de euronorm over? Zodat jullie toch overal kunnen rijden met jullie oldtimer?
Of blijft dit gewoon hetzelfde?