View Single Post
  #10  
Old 18-12-2017, 17:00
tom_1988 tom_1988 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 44
Default

Idd.
Normaal zou hij tussen 55 en 65 graden moeten uitschakelen.
Dit doet hij niet..
Hij blijft uitgeschakeld staan.
De thermoschakelaar is dus kapot.
Ga een nieuwe bestellen en laat het jullie weten.
Heb vandaag de motor weer eens laten opwarmen met het luchtfilterdeksel eraf.
Toen hij raar begon te doen het chokeklepje eens met de hand geopend en dan gezien dat de gasklep vol ijs zat en zo de luchtspleet tussen gasklep en huis, en het kanaal voor stationair draaien verstopt en daarom wil uitvallen.

Weet er soms ook iemand hoe de werking juist gaat van de klep die warme lucht van de uitlaat zo in het luchtfilterhuis zuigt.
Heb ze getest met een vacuumpomp en de klep werkt.
Maar bij koude motor sluit ze niet.?

Alvast bedankt.



Quote:
Originally Posted by ar1g3
Deze overbruggen wilt niet zeggen dat de schakelaar nog goed is! Als je die overbrugt en dan 12V op die kabel naar de eGel krijgt wilt dat gewoon zeggen dat er 12V toekomt aan die schakelaar en dat je voeding OK is.
Reply With Quote