Thread: Ruben's MK1
View Single Post
Old 08-11-2017, 20:34
Ruben06NL's Avatar
Ruben06NL Ruben06NL is offline
Forum Newbee

Ik vind vipergrün al heel apart hoor @yuli (ps: overdreven coole Mk1 trouwens! 1e eigenaar?) ik vind zwart of rood ook heel mooi maar dat zijn echt de meest veelvoorkomende kleuren, dan zat ik nog te twijfelen tussen Vipergrün of (origineel) Diamantsilber, vooral om hem in z'n originele waarde te laten...
Maar ik zie mezelf 'm eigenlijk NOOIT wegdoen dus dan kan ik 'm best personaliseren...
16v KR komt uit een MK2 GTI niet? (Niet zeker) en hoeveel liter is jouwn G60 @yuli ?
Ziet er namelijk wel uit alsof die wil gassen...
Ik wou wel iets cools hebben dus absoluut geen Subaru Impreza of Nissan Skyline met een bodykitje...
Zag in de buurt een keer een Mk1 Caddy rijden (in mijn ogen echt een ultieme jongerenauto) en zo kwam ik langzaam uit op een Golf Mk1 (en Mk2 Polo's zijn ook heel baas trouwens )
Heb voor de rest helemaal geen problemen met een 1.5 automaatje hoor (lekker makkelijk) maar de auto is meer dan 35 jaar oud dus ik gok dat er wel wat van die 70 paardjes zijn overleden dus zal hij vast geen 150km/h meer halen en eeehh daar zat ik eigenlijk wel op te wachten (plus het is toch mooier met schakelbak)
Er staat hier nog een 1.8 MK3 (is een idee) maar ik kijk nog wel even wat ik doe (mk1 cabrio blok is trouwens ook leuk) gelukkig duurt het nog wel even voordat ik legaal mag rijden dus eerst nog even op het bromfietsje...
Reply With Quote