Even dit van wikipedia geripped.
1.9 TDI 1.896 cm3 4-in-lijn 8V 90 pk 210 Nm 13,5 sec 184 km/h 13,8 sec 178 km/h 1996 - 2000
1.9 TDI[7] 1.896 cm³ 4-in-lijn 8V 100 pk 250 Nm 12,4 sec 191 km/h 12,8 sec 184 km/h 1999 - 2005
1.9 TDI[7][3] 1.896 cm³ 4-in-lijn 8V 110 pk 235 Nm 11,5 sec 196 km/h 11,7 sec 189 km/h 1996 - 2000
1.9 TDI[8][3] 1.896 cm³ 4-in-lijn 8V 115 pk 285/310 Nm 10,7 sec 200 km/h 11,0 sec 194 km/h 1998 - 2000
1.9 TDI[8][4] 1.896 cm³ 4-in-lijn 8V 130 pk 285/310 Nm 9,9 sec 208 km/h 10,2 sec 201 km/h 2000 - 2003
2.0 TDI DPF[9] 1.968 cm³ 4-in-lijn 8V 136 pk 335 Nm 9,8 sec 211 km/h 10,0 sec 205 km/h 2003 - 2005
2.5 V6 TDI[3] 2.496 cm³ V6 24V 150 pk 310 Nm 9,4 sec 220 km/h 9,6 sec 214 km/h 1998 - 2003
2.5 V6 TDI[4] 2.496 cm³ V6 24V 163 pk 350 Nm 9,1 sec 225 km/h 9,3 sec 222 km/h 2003 - 2005
2.5 V6 TDI 4Motion 2.496 cm³ V6 24V 180 pk 370 Nm 8,7 sec 226 km/h 8,9 sec 223 km/h 2003 - 2005
130 is hard zat over lange afstanden. Dan moet de tdi toch wel 1 op 20 doen dus
Om een kar te trekken denk ik dat iets meer koppel dan de 250 van de 10pk uiteindelijk ook het verbruik ten goede zou komen.
ik vond op
http://wiki.tdiclub.nl/Categorie:Be...er_TDI_vp_en_pd
ook erg goeie informatie over wat er allemaal mis kan gaan met de verschillende blokken.