30-10-2017, 20:39
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Nov 2012
Posts: 374
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
ik snap dat iedereen 'geil' word van gestraalde body's die in de epoxy gespoten zijn..
en in dit geval had hij zowat al het rot al te pakken ,op een paar plekjes na..
het gevaar ,en iets wat ikzelf al meerdere keren heb meegemaakt is dat het desbetreffende bedrijf enkel op plekken gaat doorstralen waar men daadwerkelijk gaten ziet,of bulten
heb ooit een Opel GT gedaan..ook gestraald en in de epoxy gezet door een bedrijf..nou wist ik precies waar die dingen ALTIJD slecht zijn /waren
en op die plekken was alles gewoon intact..enkel aangewapperd met de straalslang..terwijl ik die plekken nota bene nog omcirkeld had met een textmarker..
ik ging toen alsnog slijpen en kwam heel wat ellende tegen onder een centimeter dikke laag plamuur..
ook op een paar plekken zat onderin de kraters gewoon nog pitroest..
als ik dat toen niet verder had weggehaald ..had dat binnen enkele jaren weer lijden in last geweest..(waar IK dan de schuld van gekregen had)
ik wil hiermee maar zeggen..neem hier altijd een goed bedrijf mee in vertrouwen
je moet voor dit karwei meestal 100erden euro's aftikken..en je denkt een mooie koets terug te krijgen..maar dat hoeft echt niet het geval te zijn..
in dit geval zal het nogmaals wel loslopen..maar toch..
|
Ik snap wat je bedoelt en ik ben ook erg blij dat die laatste slechte plekken er met het stralen nog uitgekomen zijn zodat ik nu ook alle roest eruit heb
Alleen denk ik wel dat je het ene straalbedrijf niet met het andere kunt vergelijken
Er zullen er idd bedrijven zijn die snel over een carrosserie heen blazen en daarmee veel rotzooi laten zitten of nog erger het plaatwerk kapot of krom stralen
Maar er zijn ook bedrijven waarbij er nog veel moeite wordt gedaan om het beste resultaat te krijgen , niet allen voor de klant en de reputatie maar ook omdat ze zelf ook de liefde voor de (oude) auto,s hebben en daarom hun best doen
|