View Single Post
Old 10-06-2005, 16:54
Jasper Ovaal's Avatar
Jasper Ovaal Jasper Ovaal is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Jasper Ovaal

zo, heel ff terug van het hok.
Me ovaal vanochtend naar de APK en hij was goed gekeurd, dus die gargeman wou hem afmelden, krijgt ie in beeld dat het gewicht van de auto niet bekend is. dus RDW bellen, staat ie gotver niet meer in het systeem., na 8 jaar en 4 maanden geen APK gaat er ergens een bestandje weg ofzo. onzin.

dus alle shit weer kopieren en faxen naar de RDW. en nu moeten ze met spoed alles weer in die computer dumpen.

Nou ja, terug naar het hok, en gelijk de vooras eronder vandaan gehaald. maar dat was nog nooit gebeurd dus het zat erg vast.. daarom ook een van me vooras bouten afgebroken. net weer nieuwe gehaald. dus dat moet goedkomen. en over een half uiurtje weer terug om meer vorderingen te maken.
michiel zijn ovaal is wel gekeurd ook al werd ie eerst afgekeurd op een achterwiellager. ff wat vet her en der bij de trommel doen en wat vette vieze handen maken, en zeggen dat je hem hebt vervangen, oke, alles goed, en goedgekeurd.

mensen ik hou jullie weer op de hoogte. eetse