24-06-2017, 14:41
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
jouw ontsteking wordt geregeld door de ECU, als die dus uitvalt, krijgt ofwel de ECU verkeerde data of zit er slecht contact ergens.
regelt de ECU ook het vacuum signaal of zit er nog een mechanische vervroeging in de verdeler? als je namelijk afremt op de motor, krijg je veel vacuum, heb kan dus zijn dat er daar een probleem zit in de leidingen. als de ECU het vacuum niet ziet, kan het zijn dat die begint bij te regelen omdat die verkeerde data krijgt van een sensor.
als het een mechanisch deel is in de ontsteking, kan het daar ook zitten. hoe krijgt je toerenteller het signaal door, echt van de verdeler, of stuurt de ECU die aan?
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|