Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Heb eventueel een onderdelenlijst en wat ombouwfoto's voor je.
|
Dat zal zeker handig zijn. Alle extra informatie is welkom.
Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Van carb naar injectie heb je een electrische benzinepomp nodig. het leidingsysteem van een golf 2 verschilt met die van een polo. Bij een polo kun je dan een andere tank monteren (hoeft in principe niet) Bij een golf weet ik niet of er verschil zit tussen carb en injectie qua benzinetank. Hoe de leidingen lopen bepaald ook mede of je daar nog aanpassingen aan moet gaan doen of niet.
|
Ik weet dat er dan een hogere druk brandstofpomp nodig is.
Normaal zit er een pomp in de tank. Maar dit hoeft niet.
Je kunt een niet originele pomp ook onder of in de auto plaatsen.
Op die manier hoef je geen andere tank te plaatsen.
En ook de leidingen zijn geen probleem.
Die heb ik al eens vervangen en aangepast bij mijn golf 1.
Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Een andere optie is motorfietscarburateurs.
MH is er een goeie basis voor. Immers heeft die ook al electronische ontsteking. Dus het kan vrij simpel er op gezet worden.
|
Daar zat ik ook aan te denken. Maar z'n inlaat is al prijzig.
En de inlaat zit aan de achterkant van het blok.
Dan zit je met ruimte gebrek en dat er warme lucht wordt aangezogen.
Kan natuurlijk wel. Maar is niet optimaal.
Dus denk dat ombouw naar injectie de beste en goedkoopste optie is.
Plus het lijkt me leuk om een keer z'n ombouw te doen.
Ik zal morgen even contact opnemen met poloservicebrabant.
Dan weet ik wat hij op voorraad heeft en wat de totaal prijs wordt.
Als dit veel duurder wordt dan wat ik in gedachten heb, ga ik andere opties overwegen.