Voor wat de radiateur aansluitingen betreft heb ik bijna alle originele Golf 4 slangen gebruikt, sowieso de onderste past eigenlijk prima.
De bovenste is zoals op de foto te zien uit 2 delen, waarbij ik gebruik heb gemaakt van Golf 4 en Golf 1 slangen, en dan gewoon de boel op maat gesneden. Ik heb in de loop der jaren een hele kist vol slangen verzameld dus ik kom wat dat betreft er toch wel uit
Intercooler:
Uiteindelijk intercooler iets moeten laten zakken omdat de windhaak erop viel
Slangen:
Ik heb de originele Golf 4 slangen gebruikt en een universele 2,25" (57mm) kit die ik ooit eens gekocht heb.
Dit is de bocht van intercooler naar gasklephuis, originele slang door de helft met een stukje PVC wat ik toevallig had liggen en daar een 57mm 90 graden bocht overheen, fits like a glove
Dit ga ik binnenkort wel veranderen maar de boel moest ff snel in elkaar met de spullen die ik had liggen voor de RDW keuring.
Van turbo naar intercooler ook veel gebruik gemaakt van het originele spul en wat universeel spul:
Zoals je ziet past het prima met de accu
Alleen is het een beetje krap bij de inlaat en intercooler buizen. Maar het past net
Ook dit ga ik binnenkort wat netter maken. Maar ik kon op deze manier gewoon het originele stuk pijp voor de diverter valve gebruiken.