View Single Post
Old 12-06-2017, 22:30
Lucasmolen Lucasmolen is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by R-oy
Ik had destijds een setje van kamracing.co.uk van HEL. 80 pound ongv..

Even de juiste type zoeken:

https://www.kamracing.co.uk/car-tun...-17/brakes.html

69 pond trouwens!

Bedankt! Zal ze binnenkort even bestellen.

Even een update:
Voor zover mogelijk de ASD bak even een beetje schoongemaakt. Ding leek echt een oliebadje te hebben gehad bij de vorige eigenaar. Bij draaien en schakelen toen ik hem kocht leek er verder geen speling op te zitten en niks raars te horen, dus ik verwacht weinig problemen.

Even 100mm assen aangeschaft, maar ondanks dat ze qua rubbers/homokineten in prima staat waren begon de coating wat af te bladeren. Alle troep er wat afgehaald en opnieuw laagje primer/topcoat/blanke lak over. Tzt gaat t toch wel weer wat roesten, maar dan gaat het er straks iig netjes in.

De stalen 16 inch opel velgen even snel geschuurd en in de primer gezet. Niet mn meest nette werk, maar ik moest en zou afgelopen zaterdag die dingen in de primer hebben. Inmiddels weet ik niet meer zo goed waarom de haast was :P De kleur die er op gaat komen is 'steel wheel' van Motip. Zilver zoals ik op mn ats cupvelgen heb gedaan leken me nogal out of place en zwart is zoals hierboven genoemd toch wel standaard voor winterbanden. Dus hopelijk is dit een nette compromis straks. We gaan het zien.
Plaatje bij het praatje:

Volgende vraag: Ik ben me aan het orienteren op de koeling. De radiator/intercooler setup. Even gekeken vanmiddag en het lijkt er op dat ze de ruimte voor de radiator speciaal vrij hebben gehouden voor de intercooler. Goed bezig VW. Welk type radiator is het beste voor mijn 20vt plannen? Mijn ingeving is groter = beter, dus grootste van een turbodiesel uit een mk2, maar ik lees ook verhalen van mensen die zeggen dat te veel extra volume alleen maar meer problemen opleverd omdat de waterpomp op t blok het slecht rond kan pompen. Iemand hier ideeen over? Kun je nog redelijk simpel een intercooler om de radiator plaatsen qua pijpen als je zon grote radiator plaatst? Graag meningen!

Ook nog 1cm spoorverbreders op de kop getikt via facebook voor de achterwielen. Van andere mensen hoorde ik dat dit mooier staat met zulke wielen.
Reply With Quote