View Single Post
Old 05-06-2017, 10:46
richardwbb richardwbb is offline
Forum Newbee

Alvast zeer veel dank voor dit, uitgebreide antwoord. Het mij mij helemaal duidelijk, en dit kan ik, ik heb het gereedschap of ik kan dat wel ergens verkrijgen [lenen]. Maar, zelf ben ik gewend, om altijd even wat te laten weten; De eigenaars hebben een weblink naar dit onderwerp ontvangen. Ik wacht op hun antwoord. Die blijven hangen bij 'bekleding verwijderen', ook al zeg ik dat allemaal zelf te kunnen. Maar dat is dan hun eigen gekke probleem zeg ik dan maar, of jij denkt, kan die TS dat dan wel, nou met drie auto's gesloopt, met een 1.6 in een 1.3 geprakt, met wat hulp van twee scholieren HTS autotechniek, dat wel, moet die bekleding geen probleem zijn. Ach.

Maar goed, wat ik dan zelf ga doen omdat de antenne [ook al is deze zoals veel Volkswagen onderdelen, gewoon niet zo duur], met roestomvormer, maar dan wel het betere spul, in de kleur zwart, die 'kring' voorbehandelen, en dan netjes wegwerken.

Maar nogmaals bedankt voor het filmpje, want bekleding verwijderen bij een auto die ik verder dus niet zo goed ken, maar dan dus zonder 'voorbeeld-filmpje', en, zonder dingen te 'nekken', is sowieso een 'probleempje'.
Reply With Quote