View Single Post
  #3  
Old 31-03-2017, 22:14
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,994
Default

Je kan er natuurlijk ook een fitting in steken waarmee je de slangen verbindt, zoals deze:



Origineel hoort er op het uiteinde van de harde leiding een schroefkoppeling te zitten waarmee er een stijve brandstofslang wordt aan gekoppeld. Met deze stijve brandstofslang wordt de leiding dan verlengd naar de supply aansluiting en de uitgang van de branfstofdrukregelaar. Als ik het goed heb is blauw supply en zwart retour, maar kan ook andersom zijn. Zal morgen een foto proberen te maken van hoe het hoort te zitten.

Eigenlijk de enigste reden waarom VW een geschroefde koppeling gebruikt ipv zo een fitting is ten eerste voor het assemblage gemak en ook omdat je hier dan drukken en debiet kan meten. Een heel belangrijke test bij het K-Jet systeem is de retour debiet meting, daarbij moet je die schroefkoppeling dan los maken.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote