22-01-2017, 02:36
|
Forum Regular
|
|
|
|
Ik heb er ook een tijdje over zitten denken omdat er inderdaad ook goedkopere sets zijn die misschien ook wat softer rijden. Van de sjaak setjes hoor ik ook goede dingen maar heber 0 ervaring mee. Aangezien er op Duitse fora zoveel lovende woorden over de ap sets staan als alternatief begon het toch wat te jeuken. Hou ook wel ban het stugge karakter maar het moet leuk blijven. Als daily al helemaal.. De kwaliteit van de set is wellicht ook zeker niet slecht. Lees van verschillende mensen dat ze de dempers niet lek krijgen waarbij bijvoorbeeld een bekender merk nog wel eens wil lekken na een jaar of 2/3. Als ik het goed begrijp is de ap set afgeleid van een oudere KW variant. Heb mijn set gewoon hier in Nederland ergens besteld. Was ongeveer even duur als op bv. ebay. Setje gekocht voor ik dacht 440 euro. Je hebt er een 2e hands half gare golf voor maargoed.. Je krijgt er geen spijt van. Nieuw setje toplagers erbij en je bent vertrokken. Dat gewicht voorin zal het er alleen maar prettiger op maken. Weet niet waar je precies vandaan komt anders zou je ook wel eens een stukje kunnen testen in mijn Golfje mocht je de knoop niet doorgehakt krijgen
|