Thread: Jbm
View Single Post
Old 21-01-2017, 23:00
JBM JBM is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by R-oy
Vervelende schuiver.. Ik weet hoe dat kan voelen

Wat heb je moeten vervangen?

Eigenlijk zo'n beetje alles dat voor de chassisbalk zat waar je de radiateur op klemt. Bumpertje, onderlip, roostertje, frame voor de lampen, kleine chassisbalk.. Ook de 2 vierkante kokers iets moeten richten. We konden gelukkig alles uitmeten bij de 1.8 achterom. Gelijk maar even wat kit naadjes aangepakt en alles schoongemaakt.

@The_Maxx: Die Polo reed ik anders vrij lang verlaagd mee rond voordat er een Belg op torpedowijze op mij invloog
Het zure was dat ik hem toen net 1 dag van tevoren had gepolijst en een kleine beurt had gedaan..

Zelf gelukkig niets. Dag later wat last van mijn nek (15km/u naar 0 met een remweg van 0 )

Frontje zou je eens in het echt moeten zien. Nu valt het zwart heel erg weg op de foto's inderdaad. Je moet er van houden. Op deze foto is het wat realistischer misschien:

Bumpertje zit nog wat scheef aangezien de 1.8 eigenaar 1 schroefdraad tap naar de klote heeft gedraaid. Binnenkort even nieuwe draad in tappen en een wat bredere bout erdoorheen jassen Persoonlijk vind ik het toch wel wat strakker zo.
Reply With Quote