View Single Post
Old 12-01-2017, 13:34
Mr.Markos's Avatar
Mr.Markos Mr.Markos is offline
VW Addict

Default Brandschade Golf MK1

Mijn Golf MK1 heeft voor een brandend huis gestaan, nu is er het één en ander gesmolten. Nu is er via de rechtsbijstand een expert geweest die de schade heeft opgenomen. Maar de onderdelen zijn volgens Volkswagen niet nieuw bij hen te bestellen, dus raadde ze mij aan om een opkoper te zoeken (Duitsland) die deze onderdelen wel zou kunnen hebben liggen. De expert vroeg of dat ik eventueel kon uitzoeken wat de kosten van de onderdelen zijn. Maar ik kan de onderdelen niet echt vinden. Ik ben dus op zoek naar de prijzen van originele onderdelen nieuw. Kunnen jullie mij hier mee verder helpen?

Ik heb op m'n werk nu slechts paint en geen foto's voorhanden, dus ik heb het even zo gedaan met een plaatje van internet... Haha

1: de twee rubbers achter de deurklink
2: het afdekkapje voor de gaten waar normaal de spiegel bevestigd zit
3: Steenslag kap, wel in het grijs. Dus niet zwart

Verder vroeg de expert ook voor de prijzen van de rubbers van de ramen in de zijkant.

Een nadeel van het rechter steenslag kapje is, dat wanneer deze niet in grijs aan te komen is ik dus een zwarte zal krijgen. Terwijl het kapje aan de andere kant plus de bumpers wel grijs zijn. Dat zou dus betekenen dat ik bij zwart de prijs moet weten van de bumpers (incl. chromen strips) en twee steenslag kapjes zodat alles gelijk is.

Het gaat om een Golf MK1 uit 1981 3 deurs
Reply With Quote