08-01-2017, 14:20
|
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
ik denk dat julie er helemaal geen Fuck van begrijpen..
goed lezen jongens...
deze auto kan wel geleverd zijn door de Vw dealer..alle VAG punten aangesloten bij Okrasa konden je een getunede golf of passat /Audi leveren..
dwz het zou zomaar een 1,8 KR 5 deurs GTI geweest kunnen zijn waar bij Oettinger de 2000-16 modificatie op losgelaten is ooit..
de auto is vervolgens gewoon nieuw door de dealer geleverd..met behoud van fabrieksgarantie..
dat dit toendertijd gruwelijk duur was..laat ik maar even achterwege..en dat dit ook heel zeldzaam is net zo..,maar ik heb ooit een GTI gekend waar dit mee gebeurt was..
jongens, ken je info over deze wagens eer je enkel onzin hier weg zet..
|
Klopt, je kon op een G60 zelfs een motorswap laten doen naar een 3G, oftewel een 16V G60 motor, dezelfde als in een Limited.
Zo rijden er een paar Passat 16V G60 synchro's rond, en in Belgiƫ een Rallye 16V G60.
'Optie' was iets van omgerekend 15.000 gulden.
Tijd terug stond in Siberiƫ geloof ik een 3G motorswap uit een Passat te koop voor ongeveer 5000 euro.
Quote:
Originally Posted by heinz74
dat komt omdat velen hier vanalles roepen..van horen zeggen etc..
een paar posts hierboven roept men dat een 9A 2,0 16v ook in een Golf 2 is geleverd..
nou dan gaat bij mij het licht uit hoor..
|
Dan zit jij vast in het donker, Golfjes 2 zijn wel degelijk met een 9A geleverd.
Hier in Europa weet ik niet, maar in de Amerikaanse markt zijn ze wel zo geleverd.
Golf Mk3 GL TDI
|