View Single Post
Old 08-01-2017, 08:25
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by ceycey44
Beste leden bedankt voor jullie inbreng in deze toch wat verwarrende tropic. Ik hou het voorlopig voor het gezien.Ik ga de verkoper een heel laag tegenbod doen van rond de €3000,- ff kijken wat zn reaktie zal zijn.Dit omdat deze toch 5 deurs is uitgevoerd en naar mijn mening +/- gelijk dichtaan de type g60 komt, wat ik al een tijdje aant zoeken ben.

je kan maar proberen hé. t is en blijft een oude wagen en er kan een pak werk aan zitten (tot aan revisie toe en dat lijkt me niet handig met allemaal dat speciaal oettinger ingebouwd spul. als je er nog aan geraakt).
ik denk ook niet dat er veel zal gezocht worden achter deze spullen aangezien het overgrote deel op het forum hier nog niet wisten of het kon of niet.
hij zal misschien wel een tegenbod doen.

ik heb al veel autos spotgoedkoop weten verkopen met een hele hoge vraagprijs.
ergste dat ik ooit weet is een auto die 11x goedkoper dan de vraagprijs weg ging (zou hier dus 860€ zijn dat je biedt ). verkoper dacht goud te hebben, en de koper was een kenner die de verkoper elk minpuntje van de auto heeft laten zien.
hij gaf zijn telefoonnr en een absurd lage prijs en die vertrok. weet later telefoon dat hij die mocht komen ophalen .
ik heb jammer genoeg nog zulke verkopers niet tegengekomen.

ik heb ook al met autos gezeten die best speciaal waren, maar als oud ijzer zijn vertrokken. eentje heb ik nog zelf tot bij de koper zijn huis gereden, om er toch maar vanaf te zijn. t is maar wat de gek ervoor geeft, en in de winter is dat heel weinig.

is er een reden dat de verkoper deze golf nu zo aanbied? niet meer ingeschreven, niet gekeurd, plaatsgebrek, defecten, geldnood? zeker bij dat laatste kan je superkoopjes doen
Reply With Quote