Zo, lekker 2 weekjes "vakantie" erop zitten. Tussen het werken en leren nog wat tijd vrij kunnen maken voor de golf
.
Ik had al een tijdje geleden een oliedrukmeter en sensor gekocht bij Jeroen in Klarenbeek om in te bouwen. Die werkt nu ook!
Mocht iemand nog interesse hebben in een vdo voltmeter en tijdklokje, deze heb ik nu over.
Via Style ben ik bij Stefan terecht gekomen voor een setje camber platen. Omdat mij achterwielen lichtelijk aanlopen in de kas en ik het zonde vind om de randen om te rollen of de velg af te draaien, heb ik voor deze optie gekozen.
Voor;
Na;
Heb gekozen voor 1,5 graden. Vind het al behoorlijk wat. Nu hopen dat het ook een beetje rijd..
Koeling in de golf was ook een issue, de uitlaat en spruitstuk produceren zoveel warmte dat dit allemaal naar binnenkomt. In de winter kan dat best lekker zijn.. maar dan rijd ik er niet mee.
Hopelijk helpt een hitteschild en de glasvezel isolatie om de uitlaat ervoor om het een beetje koeler te houden in de golf.
Kreeg een aantal weken geleden ook nog een brief van de belasting, met de leuke mededeling dat 21 januari het beestje 40 jaar is en dus belastingvrij. Nu nog hopen dat de wegen dan al weer een beetje schoon zijn