View Single Post
Old 31-12-2016, 10:27
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life

update van het afgelopen jaar

Na het voor de zoveelste keer vast parkerren van de gti lip, en dat deze nu dusdanige staat was van LAAT MAAR.
tijd voor een andere , en omdat ik de gti-lip eigenlijk te groot vind en de c - cl lip te klein gezocht naar een midden weg.
niet te vinden dus dan maar maken, dus de gti-lip van 11cm 2,5cm kleiner gemaakt

Om de sound in de caddy wat te verbeteren bij Emperror audio twee mooie setjes dimension gehaald , 13cm compo en 16cm coaxial.
maar omdat er in de caddy niet zoveel ruimte is moesten deze in de deuren, dus nieuwe deurpanelen maken

persoonlijk vind ik dit super geslaagd in combi met de color-concept stoelen

Enige tijd geleden met Femme de Vries een mini-mini-meet gehad en toen kwam ook ter discussie, wat is een leuke kleur op een caddy en dan wel orgineel.
Femme liet mij een foto zien van een mountain-green caddy, mmmmmm eerst nog maar eens zien , maar wel leuk

maar op 1 of andere manier komt deze kleur steeds terug

tot een paar weken terug dat ik de verfboer was en direct maar twee.eneenhalve liter meengenomen, dus no way back.

de caddy had in de loop der jaren nogal wat plekjes gekregen , dus werd het nu ook wel tijd om de aan te pakken. dus vorige week maandag op de eerste dag van de vakantie , caddy naar binnen en strippen die handel.

Eerst de motorruimte maar in de kleur , want als je een andere kleur neemt doe dan ook onder de kap, wel zo netjes

TIP van Flip: koop nooit een project wat in de spuitplamuur zit met de woorden deze is spuitklaar
dan weet men nooit wat erachter zit, er zaten al wat schuurtjes her en der in de plamuur waar een mooi bruinstreepje op kwam.
zo ook het linker scherm, die niet meer te redden was met zoveel plamuur.
gelukkig had Femme nog een scherm in redelijke staat staan , dus die geruild met een setje Pioneer speakers .

alle andere plekjes uitgeslepen en behandeld daarna alles in de filler

dan schuren...schuren en nog eens schuren, kachel op sambal en gaaaaaan

het hele hok onder de nevel en best nog wel wat stof in de lak maar dat is wel te poetsen. (meld het maar ff ....straks commentaar op een meet )

ook wel weer blij met het randje dat er nu weer netjes in zit, was eerst weggeplamuurt

de volgende dag eerst maar wat monteren voor de looks en het gevoel

dan hok uitmesten, deuren open en doorluchten

stripje in de gril maar weer netjes rood gespoten

afgelopen week het blok verkocht , dus de Vr6 komt niet meer terug erin.
hopelijk zo spoedig mogelijk meer nieuws hier over

Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote