Thanks voor je reactie, hier kan ik weer wat mee!
Als je voor het blokje staat, wat is dan de cilinder volgorde?
Massapunten heb ik nog niet doorgemeten, wat zouden de waardes hiervan moeten zijn? -13Volt oid?
Waar kan ik de ECU vinden? Ik heb hem nog nergens zien zitten namelijk. Kan goed zijn dat deze vochtig is geweest of is, de oude eigenaar heeft er een andere ECU bijgegeven, waarom zei hij niet... die eens vervangen dus.
De stationair schroef ook gebruikt (beschadigingen) dus die ga ik er een keer uitdraaien want daar kon blijkbaar ook vuil achter blijven zitten heb ik vernomen?
Accu is volgens de vorige eigenaar nieuw, maar ik ga hem ook even doormeten voor de zekerheid. Dynamo ga ik ook testen door de accu te meten als de auto draait, welke waardes zijn gunstig?
Het kan best zijn dat de vorige eigenaar hier aan heeft lopen rommelen want hij hield zelf erg van sleutelen. Hij is ook degene die de waterpomp (die een peiepend geluid maakt) en de distributieriem vervangen heeft. (deze staat erg strak, moet hem nog proberen en kwartslag te draaien om te controleren of de spanning juist is)
En nog even terug op die vacuumpaddo, als de motor stationair draait en ik koppel de kabel los, gebeurt er niks, ook niet als ik mijn vinger op de paddo houd. wat moesten de symptomen zijn als hij correct werkte?
Lambda werkt overigens correct, en hij is een stuk slomer met lamba afgekoppeld.
Oja: en de blauwe temp sensor wil ik ook even doormeten, nog geen tijd voor gehad.
Edit: en is het trouwens normaal dat als het contact uit staat, je je lichten aan zet en dan 2x met groot licht gooit dat je ventilatoren binnen aan gaan????