21-12-2016, 20:32
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Jun 2012
Posts: 285
|
|
Geen probleem!
Voor de distri timing inderdaad even de bovenste kap los + je verdelerkapje zodat je kunt zien dat de rotor richting het kerfje wijst (cilinder 1 als t goed is).
Het klinkt voor mij toch als een soort massaprobleem op een of andere manier. Heb je alle masspunten ook doorgemeten? (kan er overheen gelezen hebben). Misschien een vochtige ECU?
Stationair stelschroef is dat kleine schroefje rechts vanuit het midden gezien. Denk niet dat je probleem daarin zit.
Zou ook even kijken of je ontsteking überhaupt wel op tijd staat.. Even alle basisdingen zoals massa + timingen als eerste checken dus. Zou ook kunnen dat je dynamo gaar is trouwens. Al een andere accu geprobeerd voor de grap?
Je kunt ook nog even de CO schroef voor de zekerheid checken op je luchtmassameter. Deze zou bij een std. NZ motor op 3 volle slagen + 144 graden moeten staan (Dus vanuit helemaal indraaien gezien) Als hier nooit aan gekloot is zal het sowiso wel goed staan.
|