View Single Post
  #6  
Old 21-12-2016, 11:53
GulfZwei GulfZwei is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 11
Default

Thanks voor je reactie! Had even weinig tijd om op het forum te reageren, had je reactie al wel gezien nogmaals dank daarvoor.

Om te controleren of de motor op tijd staat, hoef ik dan alleen de distributiekap eraf te halen om dat te kunnen zien?

De blauwe temp sensor ga ik van de week even doormeten op weerstand, ik laat het je ZSM weten welke waardes deze geeft.

Ik heb afgelopen weekend:
- Bougies eruit gedraaid, deze waren wit-geelachtig met lichtbruin tot bruin. In principe niks geks naar mijn weten. De contactpuntjes waren 0.9mm en tot slot heb ik de staalborstel eroverheen gehaald.
- Bougiedoppen zat wat groen in, met een borsteltje en wasbenzine dit schoongemaakt.
- Bobine eraf gehaald en alle contactpunten opgeschuurd
- Extra massa getrokken van de ontsteking naar de min van de accu.

Toen ik hem startte beloofde het veel goeds, hij liep zonder te zoeken netjes stationair, maar zodra je ook maar iets van een elektrische verbruiker aanzet begint hij moeilijk en schommelend stationair te lopen voor een minuut (500-700 toeren als die koud is), waarna die 1000-1100 toeren stationair blijft schommelen. erg raar?

Waar kan ik die stationairschroef vinden? misschien met behulp van een foto?

De lamba ga ik nog eens controleren, thanks voor de tip.
Reply With Quote