11-12-2016, 13:48
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
de keuring kent al die uitlaten niet hoor.
alsof daar mensen werken met een fotografisch geheugen dat ze weten dat een
-golf 2 1.3i met uitlaat x zit, van 45mm met 3 dempens en een vaste voorbuis
-golf 2 1.8gti een uitlaat y heeft zitten van 55mm met 2 dempers en flexibele voorbuis
-golf 2 gtd een uitlaat z heeft van 50mm met 3dempers en een flexibele buis...
als dat er een beetje origineel lijkend uitziet, en het geluid is normaal, valt geen kat daarover.
als je al moest zien welke buizen ik aan elkaar heb gebakken om een rotte uitlaat luchtdicht te krijgen... daar was ook niks origineel mee aan en toch gekeurd.
men dodge 5.2V8 is 9jaar lang gekeurd geweest met een fiat 2.5D uitlaatdemper. 1demper maar want de rest van de uitlaat was verwijderd om 2gastanken onderaan in te bouwen.
geluid was aanvaardbaar en de CO test konden ze uitvoeren. dus geen probleem
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|