View Single Post
  #2  
Old 08-12-2016, 11:45
GulfZwei GulfZwei is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 11
Default

Mijn bevindingen tot nu toe op een rijtje:
- Als ik de blauwe temperatuur sensor los trek loopt de motor wel regelmatig stationair, dit is maar voor 10-20 seconden waarna hij weer in het oude patroon vervalt.
- Alle vacuum slangen heb ik bespoten met remmenreiniger en gecontroleerd.
- Rembekrachtiger is niks mis mee (getest door auto te starten, pedaal ging naar onderen).
- Carterontluchting, deze zou iki graag testen, hoe kan ik dit het beste doen?
- Toen ik de auto op ging halen was er veel vocht aanwezig in de auto, misschien een trigger voor iemand?
- Vacuum paddestoel getest, is ook niks mis mee.

- Bougies, klabels, verdelerkap etc zijn door de vorige eigenaar vervangen, hoe kan ik het beste de werking ervan controleren?

- Lambdasensor heb ik nog niet losgehaald, als ik dit doe, hoe moet de motor reageren?
- LMM, je kan blijkbaar een naaltje verstellen ofzo? kan iemand me hier mee over vertellen?
- Als ik de luchthoeveelheidsstekker lostrek, lijkt het alsof de motor op noodloop gaat, er veranderd in ieder geval iets.
- Het verbruik ligt best hoog, maar dat kan ook komen omdat hij koud veel te veel inspuit, dan kan misschien ook het beroerde stationair verklaren?

Oja, en als hij koud is, en je rijdt, en geeft constant gas wil hij wel eens gaan stotteren. Of teveel benzine, of teveel lucht, of lucht die hij niet berekend heeft? Eventueel lambda?

Kortom: Zoveel mogelijke opties..
Reply With Quote